[ad_1]

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با همفکر با خانه های صنعت، معدن برخی از تصدی های قابل واگذاری وزارتخانه، تفویض می شود.

به گزارش شاتا، سعید زرندی در نشست با تعدادی از روسای خانه های صنعت ، معدن استانها که به منظور بررسی چگونگی تفویض اختیارات قابل واگذاری در محل وزارتخانه برگزار شد افزود: با همفکری و تفاهم با خانه های صنعت و معدن ،برخی محورهای قابل تفویض مشخص می شود و به صورت آزمایشی در چند استان اجرایی می شود و بعداز مدتی در در تمام کشور انجام خواهد شد.

وی گفت : معتقدیم بخش خصوصی و تشکل ها می توانند امور مهمی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده بگیرند .

زرندی تاکید کرد : سیاست گذاری باید توسط ذی نفعان اصلی صورت بگیرد و نهادهای واسطی مثل خانه صنعت و معدن می تواند در این راه ، نقش مهمی ایفاء کند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در همه تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها نظرات بخش خصوصی خصوصاً خانه صنعت و معدن اخذ می شود.

وی گفـت : آمـوزش واحدهای صنعتی از موضوعات مهمی است که خانه های صنعت و معدن استان ها می تواند در این خصوص نقش پر رنگتری داشته باشند.

زرندی با اشاره به رابطه خوب و منطقی خانه های صنعت و معدن با اتاق های بازرگانی افزود : در فرایند سیاست گذاری آمادگی کامل داریم با همفکری این دو تشکل بزرگ، همراه شویم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد:خانه های صنعت و معدن باید تقویت شوند و در این شرایط خاص اقتصادی که در کشور حاک است با نگاه جدید، باید نقش آفرین کنند.

در ایـن جلسـه تعـدادی از روسای خانههای صنعت و معدن استانها با ارائه گزارشی از اقدامات و توانمندی های موجود در این تشکل ، آمادگی خود را برای قبول برخی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت را اعلام کردند. در این جلسه مقررشد موارد قابل و تفویض در کارگروهی بین خانه صنعت ومعدن و وزارتخانه مشخص شود.

[ad_2]

S