[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: سیزدهم بهمن ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۳۲ نبرد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی پس از مراجعه به پلیس آگاهی اظهار داشت، ساعت ۲۰:۰۰ دوازدهم بهمن ماه از منزلم واقع در خیابان خاوران خارج شدم و پس از مراجعه در ساعت ۲۳:۳۰ متوجه شدم درب ورودی آپارتمان تخریب و اسباب و اثاثیه منزل بهم ریخته اموال با ارزشی شامل مقداری طلا، نقره، گوشی تلفن همراه و … به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال توسط سارق یا سارقان سرقت شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: تیمی از کارآگاهان برای تحقیقات میدانی به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در محدوده جغرافیای جرم یکی از سارقان حرفه‌ای را به نام سیروس شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی شد، گفت: با هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه ششم به جرم ارتکابی با همکاری دو تن از همدستانش به نام سهراب و خسرو اعتراف کرد.

سرهنگ کنجوریان ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر دو متهم دیگر پرونده نیز در عملیات‌های منسجم و همزمان دستگیر و به ۴ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه متهمان در سرقت‌های ارتکابی ۵ میلیارد ریال از اموال مال باختگان را سرقت کرده بودند، اضافه کرد: پس از تحقیقات تکمیلی هر ۳ متهم به روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی برای کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

[ad_2]

S